Странице

уторак, 7. март 2017.

Vučić obećao: Ako pobedim na izborima, prestaću da lažem

Beograd, 7. 3. 2017. (Be92) - Povodom sve učestalijih napisa u štampi da Vučić dosad nije ostvario nijedno predizborno obećanje, od poboljšanja standarda, preko uništavanja korupcije, povećanja zaposlenosti, izgradnje Beograda na vodi, sve do povećanja plata i standarda, predsednik vlade se oglasio da priznaje da ništa od toga nije sprovedeno, ali je javno obećao da ukoliko pobedi na predsedničkim izborima i dobije mandat da još pet godina vlada, više neće davati lažna predizborna obećanja. Podvukao je da će pobedom na ovim izborima biti sasvim zadovoljan i da će samim tim prestati 
potreba da svakodnevno laže građane Srbije.



„Neću više izmišljati ni da imam podršku Rusije i Putina i da mi Toni Bler, Bil Klinton i Angela Merkel nisu 
bliski prijatelji s kojima svakodnevno sarađujem. Neću vas lagati ni da sam potpisivanjem Briselskog sporazuma u potpunosti ustupio Kosovo NATO paktu i kosovskim Albancima na upravljanje, ostavivši na cedilu tamošnji srpski živalj. Neću vas lagati ni da utičem na rad sudstva koje je pod mojom ingerencijom potpuno korumpirano, kao i da štitim Sinišu Malog koji je direktno odgovoran za rušenje objekata u Savamali. Neće biti potrebe ni da vas lažem oko one helikopterske nesreće u kojoj su stradali nevini vojnici, civili i beba. Zaboravite i na moje herojsko ponašanje za vreme poplava i za vreme zavejanog Feketića – sve je to bila laž. Sve sam radio u propagandne svrhe. Nije istina ni da radim 16 sati dnevno i da su Srbi lenji. Nije tačno ni da nam toliko dobro ide da mi je neprijatno. Tako su mi savetovali da govorim jer, kako su mi rekli, to dobro utiče na biračko telo. 
U nastavku svoje ispovesti, Vučić je obećao i da se više neće rugati svojim protivkandidatima, da će odgovarati na pitanja novinara, da neće omalovažavati tuđe mišljenje, da će biti dobar - sve! Sve samo da pobedi na izborima. 

Нема коментара:

Постави коментар